Pagina's

donderdag 2 juli 2015

Review - Namaak Urban Decay Naked 2 Palette

Buyincoins - Urban Decay Naked 2



Hoi allemaal,
Een poosje geleden bestelde ik een bestelling bij www.buyincoins.com, en onder andere bestelde ik ook dit namaak Urban Decay Naked 2 palette.
Ben je benieuwd wat ik ervan vindt? Lees dan snel verder!








Ik bestelde dus een tijdje geleden een bestelling bij www.buyincoins.com
Dit is een Chinese website die producten verkopen voor heel erg weinig geld.
En je hoeft ook nog eens geen verzendkosten te betalen!

Ik bestelde onder andere dit namaak Urban Decay Naked 2 palette. Ik had al vaker gehoord dat Buyincoins de namaak palettes verkocht, maar ik twijfelde of ik ze moest kopen. Uiteindelijk heb ik er één besteld, en dat is dus de Naked 2. Deze kostte €5,64.
Ik kreeg hem in ongeveer twee weken binnen. Wil je de gehele unboxing zien, kijk dan even op mijn Youtube kanaal!


 Het palette zit in een mooi, kartonnen doosje. Op de achterkant staan alle kleuren goed aangegeven.





Als je het palette uit het doosje haalt, ziet het er zo uit.
Het palette is van plastic, en voelt goed en stevig aan.
Hij lijkt qua uiterlijk heel erg op het échte Naked 2 palette.
Hij gaat makkelijk open en dicht.





En dit is dan de inhoud! Er zitten twaalf prachtige oogschaduwkleuren, een spiegel en een kwast.
De spiegel is helemaal prima. Er zat eerst nog een velletje overheen, maar die heb ik er al afgehaald.
Ook de kwast is prima. Er zitten aan alle twee de kanten twee kwastjes. Links een korte, stijve kwast en rechts een blendingkwast. Ze voelen beide prima aan!

Dit zijn de eerste zes kleuren:
Foxy, Halfbaked, Bootycall, Chopper, Tease en Snakebite.
Foxy en Tease zijn lichte, matte kleuren.
Bootycall heeft een klein shimmertje erin.
Halfbaked, Chopper en Snakebite zijn echte koperen, shimmery kleurtjes!
Op de camera komt dit jammer genoeg wat minder over. Ze zien er stuk voor stuk prachtig uit. Maar nu eerst de swatches om te kijken of ze écht wel goed zijn!



-Foxy is een lichte, crème kleur. Je ziet hem wel, maar hij is niet heel goed gepigmenteerd.
-Halfbaked is een hele goede, gepigmenteerde kleur. Je ziet hem heel erg goed. Een toppertje!
-Bootycall is niet heel goed gepigmenteerd. Hij heeft wel een prachtige glans! (dit zie je jammer genoeg niet op de foto).




-Chopper is ook een mooie kleur. De pigmentatie is alleen niet heel erg goed, maar je ziet hem wel, en ik denk dat tie nog heel erg mooi kan zijn!
-Tease valt me erg tegen. Het is een taupe kleur, maar je ziet hem eigenlijk helemaal niet. Meerdere lagen help ook niet.
-En dan hebben we nog Snakebite. Een mooie, bruine, koperen kleur. Pigmentatie is normaal. Hij glanst vooral heel erg!



En dan hebben we nog de andere zes kleuren:
Suspect, Pistol, Verve, YDK, Busted en Blackout.
Het zijn allemaal shimmer kleurtjes behalve Blackout. Dit is een matte, zwarte kleur.
(Je ziet op de foto niet dat ze shimmery zijn, maar dat zijn ze in het echt zeker! Ze glitteren als een gek)







-Suspect is een prima kleur. Hij glanst erg en ziet er erg mooi uit.
-Pistol is een hele donkerbruine kleur.
Hij had wat meer mogen dekken, maar voor de rest ziet tie er goed uit!
-Verve is een van mijn favoriete kleuren! Het is een beetje een champagnekleur, en hij glanst heel erg!
Ik vind 'm prachtig!





-YDK is een mooi, koperkleurig kleurtje. Ik vind 'm helemaal prima!
-Busted is een bruin/paarse kleur. Het is een heel apart kleurtje, maar hij ziet er mooi uit!
-En dan tot slot Blackout. Een tegenvaller! Het is een zwarte, matte kleur en ik had verwacht dat tie goed gepigmenteerd zou zijn. Maar dat viel tegen. Ik heb meerder laagjes over elkaar aan gebracht met de swatch, maar het hielp niets. Jammer!

Al met al, vind ik het palette mooi. Het zijn vooral hele glanzende, glitterende kleuren. Er vielen er een paar tegen, maar de meeste vond ik wel erg mooi! Ik ben erg blij met het palette, en voor zo weinig geld mag je eigenlijk ook niet zeuren ;)

Bedankt voor het lezen van deze review, ik hoop dat je het leuk vond!
Tot de volgende keer!
Xx Lizette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten