Pagina's

zaterdag 4 juli 2015

Review - Bodyshop Lipbutters Lemon & Blueberry




Een tijdje geleden bestelde ik deze twee lipbutters van de Bodyshop.
Ik bestelde Lemon en Blueberry.
Ben je benieuwd wat ik van de lipbutters vind? Lees dan snel verder!






Ik bestelde de twee lipbutters op www.bodyshop.nl 
Ik vind de meeste producten van de Bodyshop heerlijk, dus ik was erg benieuwd!
De lipbutters kosten normaal €5,- maar op het moment zijn deze €2,50


Zo ziet de Lemon lipbutter eruit.
Een mooie, gele verpakking.
Als je het potje openmaakt, ruik je een duidelijke citroengeur.
Ik vind de geur zelf erg op lemon curd lijken. Mijn moeder vond de geur meer lijken op zo'n citroenkaars die muggen wegjaag ;)






De substantie van deze lipbutter is erg zacht en romig. Als het warm is in je kamer, word tie nog zachter. Hij brengt ook makkelijk aan.








En dit is de Blueberry lipbutter.
Ik vind de verpakking er erg mooi uit zien!
En de geur is ook heerlijk!
Hij ruikt echt naar blueberry snoepjes ;)
Ik vind deze geur persoonlijk lekkerder dan de Lemon.

















En dit is de substantie van de Blueberry lipbutter.Dit is echt meer een butter. De Lemon was zacht en romig en deze is wat harder. Hij brengt wel makkelijk aan.






De lipbutters hebben geen kleur, maar laten wel een mooi glansje achter. Ze blijven niet heel lang zitten, ongeveer een uur. Ze verzorgen je lippen wel goed!
Ik ben er voor de rest heel tevreden over :)

Bedankt voor het lezen van deze review, en tot de volgende keer!

XOXO Lizette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten